Elektrik

Seronok juga bila belajar dan praktikkan sesuatu ilmu yang dikurniakan oleh Allah S.W.T kepada kita rupanya. Oleh kerana saya berminat dengan bidang elektrik dan ingin berkongsi pengetahuan dengan pelayar-pelayar blog yang lain, topik elektrik menjadi benih topik saya dalam kategori Pengetahuan Teknikal saya ini. Saya akan muatnaik bahan-bahan yang berkenaan pada waktu yang lain…bila ada waktu terluang. Semasa berkelapangan di pejabat, laman web di bawah ini menjadi santapan saya untuk penuhi baki-baki masa tersebut. Laman web ini sedikit sebanyak telah membantu saya untuk mengenali dan memahami elektrik secara teori dan praktikalnya. Silalah ke laman web ini, http://electricalinstallationwiringpicture.blogspot.com untuk menambahkan sedikit ilmu untuk membantu kita menambahkan ibadat kita kepada Pemilik Ilmu, Allah S.W.T.

One response to “Elektrik

  1. ….peehhhh…rasa terbantu dengan tulisan saudara ni… anyway, thank

Leave a Reply

